Consultes telemàtiques
Aquestes consultes seran ateses per l'equip de patòlegs veterinaris i experts en sanitat animal que forma part de, o col·laboren amb, l'IRTA-CReSA.
Gestió del Servei:
Les consultes es gestionaran a través del correu electrònic del servei:
Un cop donats d'alta com a usuaris les consultes es gestionen a l'àrea privada d'inspectors mitjançant els diferents formularis.
Informació a incloure:
Cal que l’inspector que realitza la consulta omplir tots els camps del formulari per evitar ometre informació útil per a la identificació del problema.
El formulari inclou la següent informació:
Identificació de qui realitza la consulta (secció El meu perfil):
- Establiment.
- Serveis regionals.
- Nº autorització sanitària.
- Nom del inspector.
- Telèfon de contacte.
- Correu electrònic.
Descripció del problema:
- Espècie animal.
- Marca oficial (o codi REGA) de la explotació d’origen.
- Municipi.
- Comarca.
- Provincia.
- Nombre d’animals afectats.
- Raça, sexe i edat dels animals afectats.
- Descripció del problema, ha d’incloure:
- Òrgan/s afectat/s.
- Extensió/gravetat de l’afecció.
- Descripció macroscòpica.
- Sospita del veterinari que remet la consulta.
- Quina és la vostra consulta?.
Recomanacions:
Es recomana adjuntar imatges digitals de la lesió q arribaran al SESC com a arxius adjunts al correu electrònic. El formulari permet aquesta opció.
A més, en la consulta cal especificar el caràcter de la mateixa. Si es tracta d’una consulta URGENT o NO URGENT. En el primer supòsit s’intentarà donar una resposta en el termini de 24h des del moment de lectura de la consulta.
Resolució:
Tots els correus enviats a través del formulari seran dirigits a la bústia de suport.escorxadors@irta.cat a través del qual es farà una tria de les consultes que seran redirigides a la persona que les pugui respondre amb millor criteri.
La resposta es farà arribar per correu electrònic a la direcció especificada al formulari i amb còpia als correus electrònics que indiqui el departament que contracti els Serveis del SESC.